Site icon Recepti Balkana.net

Nipošto ne dajte djeci: Djevojčica zbog poznatog lijeka imala halucinacije i skočila kroz prozor!

Sada su česte prehlade, koliko god one bile naizgled bezazlene, ne smijete ih zanemariti. Pogotovo kada je riječ o vašem djetetu.

Također, informišite se o lijekovima. Josh Wallens i Andre su imali loše iskustvo sa lijekom po imenu Tamiflu koji je propisan njihovom dvogodišnjem sinu Stivenu koji je bio prehlađen.

Taj lijek mu je trebao pomoći i olakšati simptome, a desilo se totalno suprotno. Dječak je odmah nakon što je primio taj lijek, osjetio bolove, dobio halucinacije i čak je udarao sebe u glavu.

Čak je udario i mamu. Svima je bilo jasno da nešto nije uredu.

Ovo nije jedini slučaj, jedna šestogodišnja djevojčica je skočila kroz prozor nakon što je primila ovaj lijek jer je imala halucinacije. Stivenovi roditelji žele upozoriti ostale na štetnost ovog lijeka, piše “Megagiga“…

izvor:svezaavas.com

PROČITAJTE  5 STVARI KOJE NAJBOLJE OČISTI OBIČAN PRAŠAK ZA VEŠ: Nema mu ravnog za ove površine!
Exit mobile version